dan'föredan'föredopparedan'

Denna dag har jag slösat bort på att städa hela lägenheten ordentligt. Dammsugaren fick mig ett par gånger att vilja slå sönder något, men som tur var lyckades jag hålla mig ifrån det. Det hela kändes lite lättare när jag visste att det väntade en liten slant när jag var klar. Eftersom att jag lagt alla mina pengar på julklappar, så var lite pengar välbehövligt. Speciellt med tanke på att jag inte har köpt kläder till nyår än.

Nu ska jag ta mitt pick och pack och åka hem till pappa för att övernatta där tills imorrn. När jag kommer dit ska vi göra våran årliga knäck, mums...

Puss! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du fira nyår ?

2009-12-23 @ 10:39:57
Postat av: anna

undrar vem?

2009-12-23 @ 15:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0