nyaknähöga

Snön gör mig glad. Att kolla ut genom fönstret och se massa snötäckta tack är underbart. Ja, jag vet att jag tjatar om det vita som pudrar ner från skyn, men det är ju så mysigt!
Någonting som är mindre mysigt är att pulsa runt i ett par vita "gympaskor"/höstskor i snön. Men det är sånt man får ta när man bor i nyköping, skoutbudet inte är så stort och favoritstövlarna går sönder. Men i dag gav jag mig fasen på att hitta ett par stövlar, så sagt och gjort! Dessa knähöga(på mig går dom över knät) stövlar från eurosko fick det bli. Jag gillar att man kan ha dom både långa och vika ner dom.
 



Jag har dock inte köpt två vänsterstövlar som på bilden, tur det.

Kram!

Kommentarer
Postat av: en som vet hur en högersko ser ut

är inte det där högerskor?

2009-12-25 @ 23:20:39
Postat av: anna

det tåls att tänka på

2009-12-25 @ 23:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0