ovan molnen är himlen alltid blå

Tro inte att jag har glömt bort er (bloggen). Nejdå, anledningen till att jag inte gav er något att läsa om igår var att vi flög iväg till Tyskland igår vid lunch och kom hem idag vid åtta-tiden. Egentligen gillar jag inte Tyskland. Det känns så barskt och... Ja, det ger dåliga vibbar på något sätt, men julmarknader är dom ena jävlar på! Förra året packade vi in oss i ett plan till Berlin och den här gången gick turen till Lübeck. Mysig julmarknad och två flygturer på en helg är helt klart något att uppskatta. Jag tycker om att flyga har jag kommit på. Det är så mysigt. Jag tror fortfarande att det skulle kunna gå att flanera runt på dom små ulliga moln-kullarna, bara man är försiktig.

moln

stjärna

brända mandlar

godsaker

parisehjul

mysbelysning

julgran

Küss!

Kommentarer
Postat av: ronja

få höra allt imorrn ! :D

2009-12-07 @ 13:47:47
Postat av: Klara (:

det var riktigt kul faktist! :)

förutom han fula tonårs-30-40 åriga snubben -.-

x) <3

2009-12-07 @ 19:37:12
URL: http://aauoja.blogg.se/
Postat av: anna

R - ja, det får du göra!

K - haha, ja tönt som försökte spela cool

2009-12-07 @ 20:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0