1:a advent

Även fast vi har vart på stan och köpt en ny adventljusstake och lussebullar, ätit julgröt och har fullt med julpynt här hemma så har jag ingen julkänsla alls.

Den enda känslan jag har just nu är den förbannade huvudvärken. Usch och fy vad jag känner mig negativ till allt just nu, men det har sina orsaker. Jag har fullt upp i skolan och då menar jag verkligen fullt och inte nog med det, nej då slänger lärarna dit lite extra uppgifter och ett par kompleteringar så här lagom till att betygen ska sättas. Sen ska vi fara iväg till Gamleby imorrn och vara där i en vecka för att ha hkk, slöjd och teknik. På tal om det så har jag knappt börjat packa än. Till råga på allt så måste min menstruationscykel ha fått punka eller något liknande, med tanke på att jag har haft radiobilar där nere i över två veckor nu. Ni som har sett libress-reklamen fattar.

Så, nu har jag klagar färdigt. Nu ska jag försöka fixa ett franska arbete och packa till g-by.  


Kommentarer
Postat av: r o n j a

Gamleby blir grymt lilla gumman , see ya PUSS <3

2009-11-29 @ 19:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0