en bra start på helgen

Igår var jag inbjuden på inflyttningsfest/födelesedagsfest hos Josefin. Festen började som en tjejkväll, men det ändrades lite senare på kvällen. Hur som helst var det en riktigt rolig kväll, med trevligt folk. Tyvär har jag inga bilder från kvällen eftersom att jag glömde slänga med kameran, men det kan bli updat. med det om jag lyckas sno några från Josefin. Detta var, som ni säkert förstår, anledningen till gårdagens dåliga uppdatering.

Ikväll blir det bio med kusinvitamin. Luftslottet som sprängdes ska vi se, så jag får väl dra på mig ett par platåskor eller liknande. Haha, det brukar bara vara att se glad ut och glida förbi så det blir nog inga problem. Ja, jag snackar om åldersgränsen såklart. 

Kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0