göteborgs mys

Just nu sitter jag i götet hemma hos Anns (min pappas sambo) bror och hans familj. Jag smet iväg och satte mig här för att uppdatera när dom andra slog på dansbands kampen på tv, dansband är något jag är helt allergisk mot måste jag säga. Vi kom hit igår och då tog vi det bara lugnt på kvällen, men idag har vi åkt in till liseberg och gått på julmarknad, första gången för mig och det kan verkligen rekomenderas. Köpte en julklapp till mamma, kollade på is-show och åt godsaker. Jag tycker om Göteborg, det är en så mysig stad tycker jag. Imorrn innan vi åker hem tar vi nog en sväng in till stan och strosar runt en stund. Än så länge har helgen varit jättemysig.

Puss!


Kommentarer
Postat av: ronjaa

mmyyysigt

2009-11-22 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0