vardagsstressen personifierad

När jag kom till bussterminalen ca tio minuter innan bussen skulle gå, så ställde jag mig i en busskur för att slippa undan regnet. Där stog jag dom där tio minutrarna och tänkte på alla stressade människor som for förbi kors och tvärs. Alla hade sitt eget sätt att reagera på regnet. Vissa inkl. jag själv drog bara upp luvan och försvann sedan bort i egna tankar, andra sprang till sina bussar samtidigt som dom formade sina ansikten till väldigt bekymrade uttryck och en del gick bara lugnt, nonchalant och tycktes ovetande om dropparna som föll från himmlen.

regn
Har ingen bättre bild på regn att erbjuda just nu, eller hade helt enkelt inte orken att leta igenom mina några tusen bilder. Puss!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Bilden var fiin! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0