aye aye

Hejhallå! här känns det ganska dött hörrni, men det beror på att jag har haft fullt upp hela helgen. Jag, Elin och Josefin startade helgen med bio, sen sov Josefin här både fredag och lördag eftersom att jag hade lägenheten själv. Däremellan spenderade vi en hel del tid på rosvalla för att kolla peab-cupen. Idag kollade vi på finalen och sen nu på kvällen kollade jag fotboll med Isak. Det känns ungefär som att jag har sett mer sport den här helgen än vad jag normalt gör på ett år. Haha, nästan i alla fall. Nu ska jag ta en varm, skön dusch och sen tänker jag faktiskt krypa ner i sängen.

remember me
Remember me såg vi och den vart riktigt bra faktiskt, men väldigt sorglig. [ bild från google ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0