bounce dansar sista dansen och dom gör det suveränt!

I lördags tog jag, Josefin och mamma tåget till Stockholm som planerat. Vi strosade först runt en stund och åt lunch i östermalmshallen. För första gången i mitt liv testade jag sushi och jag kan erkänna att jag inte blev helt förtjust kanske. Sen tog vi i alla fall tunnelbanan ut till globen och vi hann lagom köpa tröjor och hänga av oss kläderna innan showen började. Det var grymt bra, men det kan väl inte bli annat när bounce är i farten! Man kan verkligen se att dom brinner för det dom gör. Jag blev lika förvånad som förra gången över hur dom kan få det att se så lätt ut och få en hel publik att vilja dansa. I slutet av showen satt alla sju på stolar i en ring och samtidigt som den här låten spelades och det visades bilder från hela deras karriär, försvann dom ner genom scenen. Det var så himmla fint alltihop och jag var nära på att fälla några tårar. Det var ju trots allt deras sista show.

BOUNCE
Bilden hittades här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0