dagens verk

Idag hade vi HLR i skolan, hjärt- och lungräddning för att vara lite tydligare. Jag och Elin döpte våran docka till Ture, tyvär kom Ture aldrig på benen igen. Han hade inga.

t-shirt med Bruce Springsteen

slitna jeans
Idag fick det bli en slapp outfit till mitt slappa humör. Jag var snorig, skrattade åt det mesta och höll på att börja grina ett par gånger. Trött helt enkelt. T-shirten med Brucans ass på kommer från HM, koftan och linnet från gina och sen är det mina mörka topshop-jeans.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejhej! Missade tyvärr Springsteentröjan på HM i fjol men vill hemskt gärna ha den, så jag undrar om du skulle vilja sälja din? Hör gärna av dig i vilket fall :) kram!

2011-06-25 @ 17:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0