gästbloggar

Hey Elin här, jag sa nyss till Anna att skriva på hennes jävla blogg men det gör hon ju inte ändå så jag fick ta saken i egna händer. Jag ska inte sitta och skriva en massa onödigt utan istället bjuda på lite bilder.
Fint. Fult. Gamalt. Nytt. Enyoy!



Hahaha. Jag tyckte att världen var redo för denna underbara bild. Jag tror den togs i juni förra åter någon gång.



Jag gillar mina fjongar :) det här var någon gång i början på 2009. Haha.



Sista dagen på sommarlovet om jag minns rätt.




Bubbasar by Anna
Snyggt stavat med Kell föresten haha.



Steker i Gamleby



Alslutar med en bild från nån gång i vintras. Det blev inte så mycket bilder men det är iaf något ni kan sitta och glo på.


Anna, du är den finaste vän man kan ha.

PUSS / elin georg


Kommentarer
Postat av: anna

jag måste säga att detta är ett bevis på att vi är

snygga i alla lägen. Jag med löshår och foundation

på läpparna och du med fina fjongar osv



då får jag väl säga att du är den näst finaste vän

man kan ha då. Nej, klart att du är den finaste,

älskar dig med.

2010-04-03 @ 00:14:15
Postat av: ronja

mina fina flickor, <3

2010-04-03 @ 19:52:33
Postat av: Milkshake , Lia

jättesöta bilder :)

Förresten om du vill får du gärna vara med i min tävling om ett kit från make up store

på min tävlingsblogg http://Liag.devote.se många kramar <3

2010-04-08 @ 20:31:03
URL: http://milkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0