ingen vidare värme

Först vill jag bara börja med att säga att jag är riktigt trött på detta eviga regnande, men jag har hört att det ska bli bättre till helgen. Så det får vi väl hoppas på, för då ska jag, mamma och Jossen ta tåget upp till Stora staden och se bounce skaka loss för sista gången. Det blir grymt!

Sen kan jag berätta att jag tog en "ta-hand-om-mig-själv-kväll" igår och där har ni anledningen till zero uppdatering under gårdagen. Jag tog helt enkelt ett bad, målade naglarna och lite så.
Igår var vi också på den där gymnasiemässan som dom kallar den. Jag kände mig en smula förvirrad när jag kom hem kan jag medge, men det blir nog bra i slutändan.

Life is about timeing.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips: Det stavas "timing" - utan e.

2010-04-23 @ 17:56:33
Postat av: anna

tack du! Jag var lite osäker på hur det stavades,

men så var det en kompis som sa att det stavades

så som jag skrev. Så det var så det fick bli.

2010-04-23 @ 19:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0