jahaja

Jag har inte skrivit på några dagar nu som ni säkert har noterat, om ni inte är helt bakom flötet. Kort och krasst har jag haft annat för mig. Bland annat så åkte jag iväg till Norrköping och inhandlade ett par jeans som jag sedan lämnade tillbaka dagen efter, fast då i Stockholm. Därifrån fick jag med mig ett par andra jeans, en jacka och en väska. För övrigt var det en mysig dag med skratt, en snygg kändis och en lite annorlunda tågresa. Nu säger verkstan innanför pannbenet att det är dags att placera huvudet på kudden.

Godnatt på er!



Det är kul att ni fortsätter klicka er in här även fast det har varit lite dåligt jobbat från min sida just nu, men jag lovar att jag ska bättra mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man fråga vilken kändis du nämner i detta inlägg?

2010-04-10 @ 18:13:56
Postat av: anna

en snygg en!

2010-04-11 @ 23:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0