påsk och sånt

Hej på er! har ni fått i er några påskägg? Jag har ätit både en och två påskmåltider i alla fall. Idag hjälpte jag mormor att fixa påskbrunch till "familjen" (mormor och morfar, morbror och co. och jag själv med familj).
Igår tog vi en liten tur till Vingåker outleten, men varken jag eller Josefin hittade det vi skulle. Sen sov jag hos mormor och morfar och hade det mysigt. Det får duga som anledningar till varför jag inte uppdaterat, men det klarade ju Elin fint. Eller vad säger ni? bilderna var ju väldigt fina i alla fall, hah.
 
armband med berlock
Tog en liten bild på det fina armbande jag fick av tjejerna. På armbandet står det: friendship is the only cement that will ever hold the world together.

Puss!


Kommentarer
Postat av: maria...

ja gud vad duktig hon var på att skriva! jätte kul var det!

2010-04-05 @ 21:15:58
Postat av: hanna...

ja jag håller med maria! och jätte fina bilder!!

2010-04-05 @ 21:16:51
Postat av: åke...

ja, jag måste hålla med er båda!

2010-04-05 @ 21:17:38
Postat av: elin georg

nejmen oj vilka fina kommentarer!

man skulle nästan kunna tro att jag skrivit dom själv...

menmen, kunde ju inte förväntat sig så mycket annat när du frågar sådär anna! hehe jag tror nog att jag ska ta över din blogg.

fet puss!

2010-04-05 @ 21:22:05
Postat av: anna

Ja, dom där personerna var ju nästan överdrivet trevliga...

Ja, det är ju ett alternativ. Ett annat är att du

skapar en egen blogg och får, åtminstonde tre

unika läsare. Ja, säg fyra med mig

Puss på dig knasfia!

2010-04-05 @ 21:38:02
Postat av: sten...

bruden som skrev förra inlägget borde ha en egen blogg! jag skulle följa den varje dag! pracis som din anna ringö!

2010-04-06 @ 15:23:39
Postat av: sverker

ja stenen det är sant !

2010-04-09 @ 12:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0