barnvakt

Usch, vad det går segt det här med bloggandet! Inga ideér just nu och aa... Det är mycket som snurrar i huvudet nu, ja utanför också. Vi ser detta som en liten svacka som jag snart är uppe ur.

Igår spenderade jag kvällen i malmbryggshage i alla fall. Mina och kusinernas föräldrar skulle på kräftskiva, så då var vi barnvakt åt några utav barnen vars föräldrar också skulle dit. Det blev en mysig kväll med tacos, film och sånt. En utav smågrabbarna och hans storasyster blev hämtade strax efter tolv, så jag somnade väl någon gång runt ett mellan två små söta ungar. Vid sju vaknar en utav dom och vill gå upp, så då gick jag upp och satte på en film. Jag lyckas sedan somna en timme innan det är dags för nästa att gå upp, så vid åtta går jag upp igen och ger dom en varsin macka och byter film. Sen hinner jag lagom somna om igen innan dom andra kommer ner och det är dags att göra frukost. Haha, dom är söta småbarn, men dom har inte riktigt förstått meningen med sovmorgon än.

Nu är jag trött som attans, så nu blir det sova för min del.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0