home sweet home

Nu är jag äntligen hemma! Om man får säga så? Det har varit en jättemysig semester med pappa och Ann och dom fyra sista dagarna med mamma och Magnus och kusinerna var grymma, men hemma är alltid hemma. Jag kan säga att det var väldigt skönt att krypa ner i sin egen säng nu. Två vecko revyn låg och väntade på att bli lästa här när jag kom hem, så det ska jag göra nu. Ligga i min egen säng och läsa svenska tidningar. Känner att det, just ikväll, är en mycket bättre ide än att gå ut på nyköpings festdagar. Men imorgon kanske det blir en sväng, vem vet. Klippa mig ska jag i alla fall gör imorgon, det är ett som är säkert.

Just nu orkar jag inte sitta och rensa och redigera bilderna från resan, så dom kanske trillar in imörrn istället!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0