hey ho

tjena på er! I måndags blev det så att jag åkte iväg till Stockholm. Jag, Elin och Ronja skulle kolla på ett gymnasium på söder, men tyvär passade det inte mig. För den linjen som jag vill gå hade dom inte kvar, utan den hade blivit som en egen skola i samma hus där dom bara skulle ta in 60 pers och det känns inte riktigt som nått för mig. Mysigt hade vi iallafall!

Igår hade jag avslutnig både med småknattarna och med min egen träning. Mysigt med pepparkakor och stuff!Tråkigt bara att det är uppehåll nu.

Idag har jag haft min egna idrottslektion med sexorna och även om det inte riktigt blev som det skulle så blev det bra! Jag skulle haft 20 stycken, men fick 40. Jag skulle haft en låt, men fick ta en annan. Låten skulle jag ha för att vi skulle dansa och det gick faktiskt bättre än väntat. Jag trodde att jag kanske hade gjort det lite för svårt, men dom klarade det jättebra. Så nu är jag nöjd.

Nu är det duschen som gäller, sen tomtenatta och kanske även pulkaåkning!

Gos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0