back in place

Nu är jag hemma igen och ni ska bara veta hur skönt det är att ta en lång dusch när man kommer hem och hur skönt det nu ska bli att krypa ner i en renbäddad säng. Efter veckans bravader är det lika skönt som alltid att komma hem igen, att det sen väntar en hel veckas lov gör ju det hela ännu bättre.

Jag tar mig inte tid att skriva om veckan(det är jag alldeles för trött för), utan jag slänger upp några bilder istället helt enkelt. Det kan hända att inlägget uppdateras med fler imorgon när jag laddar in bilderna från min kamera.

happysocks
En del av vårat lilla rum.

ronja och inez
Sötnosar.

karaokeduett
Karaokeduett med Linnea och Hannes, heh.

grodkyss
Ronja och Kurt som han kom att kallas.

små grodorna
Små grodorna med Adam och Charlie i täten, haha.                                               Alla bilder är tagna av Thelin.

Det är lite kul det här med Gamleby, för varje resa får sin egen "minnes-låt". Vilket innebär att låten på något sätt får en att tänka tillbaka på just den gamleby-resan varje gång man hör den. Det här är låten om absolut kommer få mig att minnas den här gången.


Kommentarer
Postat av: linneat

face down ass up that's the way we like to fuck.

tack för bästa gby annabooi :D

2010-02-20 @ 12:13:17
Postat av: ronja

det är bara att repeata linneas kommentar,



PUSS<3

2010-02-20 @ 17:01:39
Postat av: anna

veckan blev bättre än väntat med er brudar, puss!

2010-02-21 @ 19:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0