lite av varje

Idag har varit en bra dag, ändå sitter jag här och känner mig lite småtjurig. Inte mycket, bara lite grann sådär. Jag tror att det kan ha någonting att göra med att det ligger några matteblad och väntar på mig någonstans lååångt ner i min väska. Fryser gör jag också.

Men nog om mig. Idag när vi kom till klassrummet så var våran kära lärare inte där. Han hade nämnligen gått och blivit pappa under natten, stort grattis!
Linnea och jag tog tillfället i akt, vi tog därmed på oss att vimla runt bland stans utbud av söta bebiskläder i jakt på en liten present till lilltjejen. Detta framförde vi under eftermiddags samlingen till klassen och fick både posetiva och negativa miner, så vi får väl se hur många som nappar på våran lilla insamling.

Nehe, nu är det väl bäst att jag tar matteboken i hand om det ska bli någonting gjort!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken mattebok?

2010-02-11 @ 21:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0