pizza/melodifestivalskväll

Hallå där! Ingen uppdatering igår, men jag hade iallafall en bra dag. Jag åkte iväg till oppeby och familjen Norelius. Jag, kusinerna och Malin travade iväg till pizzerian och sedan tillbaka hem. Då fick vi sällskap av Robin och Martin och lagom då drog melodifestivalen igång, vilket jag för den delen börjar tycka är lite överskattat. Men det var iallafall rätt låtar som gick vidare enligt vårat lilla sällskap. Sen blev det filmtittade och lite så tills killarna försvann hemåt. Resten av kvällens händelser kanske inte är värt att nämna någonting om här, hehe.

Pussar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej vi håller de sista för oss själva ;)<3

2010-02-07 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0