världens mest underbara älskade kusin

Vart kan man börja när man har levt ett 15 år långt liv tillsammans med någon.

De finns hur mycket som helst, men absolut inte för mycket och de kommer de aldrig finnas heller.

Du är som en syster för mig. Har aldrig funnits en tvekan om att du är den jag kan prata med allt om. Och de är verkligen allt. Inga tvivel.

De har varit många diskussioner oss emellan. Allt från kärnor till att våran restaurang gick på kurs.

Det är inte ens sommar än men jag har redan börjat sakna sjön. Hur ska vi klara oss en hel sommar utan albin?

Båtlivet är en historia för sig, din mamma halvsovandes och midsommar som vi aldrig får glömma.

Men de är inte långt kvar tills vi/jag ska skaffa lägenhet. Då får du komma och bo hos mig. Så skaffar vi ett hemligt ställe som vi kan spara pengar på så vi kan köpa våran egna båt. Och våran egna Ö.

 

Lova mig att inte flytta iväg utomlands eller något sånt. Eller jo de är okej om du har jätte mycket pengar så du kan betala mig att komma och hälsa på. Du vet att jag är dålig på att spara egna pengar..

Nej men först är de Bulgarien -10 som gäller och inget annat. Du och jag och solen i en hel vecka.

 

Det går inte att beskriva hur mycket du betyder för mig och de vet du. Du finns alltid där.

Till och med när man behöver hjälpa sina alkoholpåverkade föräldrar ner för trappan.

 

De går inte att säga upp kusinskap.

Jag vet att de är utslitet, men jag älskar dig, mest i världen.


inga ord för dig vännen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad liten du är jämfört med henne!

2010-02-27 @ 21:47:38
Postat av: ronja

och lika fina är ni både två!

2010-03-01 @ 17:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0