när det är dött här händer det desto mer utanför

Japp, så är det. När det är dåligt med uppdatering här så beror det, i dom flesta fall, på att jag har en del annat omkring mig. I annat fall så har jag helt enkelt inget att skriva om. Den här lilla uppdaterings-luckan handlar om det förstnämnda. Dom senaste dagarna har jag varit omgiven av både, för mig, kända och okända människor. Bloggen hamnade lite åt sidan för ett tag, men jag ska bli bättre på den fronten nu framöver.

Just nu har jag precis kommit upp från en litet kvällsdopp vid bryggan, det är för jäkla härligt det där alltså. Nu ska jag bara ta en snabbdusch och sen tänker jag göra iordning ett stort fruktfat och krypa ner i soffan framför en film. Ibland är det skönt att bara vara hemma själv och göra vad man känner för.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0