Grillning och sånt som är bra

Efter att jag hittat allt jag skulle ha på stan och kommit hem, så bestämmde vi lite spontant sådär att vi skulle åka ner till hamnen och grilla. Sagt och gjort, det blev jag, Ronja, Thelin, Therese, Adde och John. När vi grillat färdigt, och även börjat frysa lite, drog vi oss hem till mig. Det blev lite film och så innan dem åkte hem för ett tag sen. Eftersom att jag var själv hemma, blev kvällen betydligt mycket trevligare än tänkt.

Nu ska jag njuta av att sova i min egen säng för sista gången på ett tag. För imorgon blir det förmodligen så att jag åker hem till Elin och umgås med alla innan vi far iväg på semestrar hit och dit och sedan sticker jag ju iväg på onsdag.

Ronja

Adde

en brasa

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ronnja

meeen varför måste alltid ta en massa häxliknandefetaunderhakbilder på miig :((((((

2010-06-15 @ 16:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0