har du ingen plan b?

Jag har varit glad mest hela dagen. Det hela började med en fem-minuters-cykeltur som tog mig till hamnen, vilket sedan ledde till statsvandring eller vad det nu var dem kallade det. Det låter mycket tråkigare än vad det var. Vi skulle ta oss runt i stort sätt hela stan i lag och hitta olika byggnader och platser, vi skulle också ta kort på en hel massa konstiga saker. Allt detta på två timmar, som tur var hade vi cyklar. Grejerna vi skulle ta kort på kunde vara allt från en röd tanborste, till en brandman till ett förälskat par. Det sistnämnda hitade vi ett riktigt sött ett. I 52 år hade dem varit gifta och dem ställde gärna upp på kort.

När vi kom tillbaka fick vi mackor och tårta dagen till ära. Sen när vi skulle cykla hem till mig, jag Elin och Thelin, inträffade en liten cykelincident. Som tur var fick ingen av dem några allvarligare skador. Jag hann också med ett besök hos farmor tillsammans med pappsen. Sen när Magnus kom hem blev jag ännu lite gladare, för då hade min avslutningsklänning kommit. Det var tur att den gjorde det, för den hade lika gärna kunnat komma på fredag och avslutningen är på torsdag. Frågan i rubriken ställde Thelin förut och nej, jag hade ingen plan b. För en gångs skull.

Nej ni, nu måste jag sussa. Imorgon är det KSAB-galan. Yey? heh.

anna ringö
Nepp, det är inte klänningen på bilden.

Kommentarer
Postat av: sara yeah

fin du är anna ! jag saknar dig , vi får ses på sommarlovet ? :) <3

2010-06-09 @ 12:48:04
URL: http://ssarayeah.blogg.se/
Postat av: thelin

haha, tur att du inte behövde en plan b i alla fall :D <3

2010-06-09 @ 16:24:28
Postat av: anna

Sara - Tack vännen, saknar dig med. Det får vi verkligen göra!

Thelin - Jadu, det var en himla tur!

2010-06-09 @ 19:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0