Sommarlov!

För det första - JAG HAR SOMMARLOV! För det andra var det en bra avslutning. Vi fick godis av våran handledare och där måsta jag flika in att vi inte har fått det sedan sexan, medans alla andra klasser har fått det varje jul och sommaravslutning. Vet ni vad han hade köpt då? sådana där blå elefanter(grodor) som smakar viol, haha. "Jag tog det äckligaste jag kunde hitta". Haha, men vi fick godisägg också, det tyckte han var passande för att alla i klassen var sånna ägg. Återigen - jag har en härlig klass.

Sedan traskade vi iväg till vallarna där lärarna bjöd på dans och var lika otroligt häftiga som alltid, det sjöngs några sommarvisor och sedan började kramkalaset. När vi åtminstonde sagt hejdå till dem vi kunde hitta så gick vi vidare till rhodos och åt. Vi hade bara bokat bord för oss tjejer, men killarna hängde också med så vi fick klämma ihop oss. Sen tog vi en sväng ner till hamnen och hade det mysigt. Jag lovar er att bilder i mängder kommer imorgon.

tjejgänget
Trevlig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0