tack farmor!

När jag fyllde femton i mars så fick jag den här Bismarklänken av farmor. Hon hade fått den i ersättning när hennes gamla smycken blev stulna, så eftersom att den inte hade något historiskt värde för henne så sa hon att jag fick gå och byta den mot vad jag ville ha. Jag visste inte riktigt om jag skulle göra det eller om jag skulle spara den som minne, men eftersom att farmor sa att hon tyckte att jag skulle välja något som passade mig så gjorde jag det idag. Jag och mamma gick till en liten guldsmedsbutik i stan och värderade det, det var värt mycket mer än vad farmor hade trott. Så jag beställde både en armring och en ring från Efva Attling(ändå fick jag lite pengar över) som förhoppningsvis kommer på onsdag eller torsdag, visar då!

bismarklänk armband
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0