prov näsblod solbränd

Hej på er! Det är inte så att ni får läskramp i ögonen här, men det är väl tur det. Aha, så vad har hänt dom senaste dagarna då? Nej, inte speciellt mycket faktiskt.
Vi har haft tre nationella prov, som övning till när man ska göra dem på riktigt i nian sen. Annars har det varit lugnt i skolan. Igår stod det som en fontän av blod ur nosen och idag har jag spenderat en sisådär fyra timmar, på vallarna, i solen med tjejerna. En fin dag helt enkelt. När jag kom hem hade jag en stor röd fläck på båda låren och en på ena sidan av ansiktet, lite mindre fint kanske. Men har man solkänslig hud så har man.
Aa, men det var väl det antar jag. Imorgon åker jag iväg till sthlm en sväng med pappa och Ann, så jag hoppas att brännan på benen har lagt sig lite imorgon när jag vaknar.

Tyvär har jag för tillfället inga bilder att bjuda på.

KramPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0