romme

Vi hade en kanondag idag trots den tidiga uppstigningen och dom små sexorna som munnarna gick konstant på under hela resan dit, och hem. Vädret var helt perfekt - inte för kallt, inte för varmt. Jag orkar faktiskt inte ge er någon mer detaljer beskrivning av dagen för nu klipper jag med ögonen kan jag säga. Det gör ont lite här och var i kroppen och känns som att någon har kastat in en näve smågrus i mina ögon, SÅ trött är jag. Fast det är precis så det brukar kännas efter en dag i backarna, så allt är på sin plats.



Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt är på sin bakelit.

2010-03-13 @ 20:27:32
Postat av: Anonym

Vilka backar åkte du i?

2010-04-19 @ 21:12:23
Postat av: anna

alla såklart!

2010-04-19 @ 21:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0