svaren

svaren

1. Gillar du någon kille just nu? 
    Om gillar är samma sak som "har starka känslor för någon" så är svaret nej.

2. hur underbar är jag? 
    Haha Elin, på en skala från ett till tio skulle jag nog säga elva.

3. Vad är meningen med livet?
    Jadu, den som visste det. Jag har nog inget bra svar på det, men jag tycker att man ska göra det man tycker  
    är kul i alla fall. Annars kan man ju lika gärna skita i det.

4. vilken är din favoritaffär?
    Utbudet här i lilla Nyköping är ju inte det bästa, men när jag är på besök i storstaden så är det nog Topshop
    eller Urban Outfitters.

5. är du ledare för någon dansgrupp?
   
Jag har hjälpt till hos min kusin ett par gånger och skulle även själv ha blivit ledare för en grupp, men tjejen
    som skulle sluta ändrade sig. Så det blir fullt ös till hösten istället! Då jag och kusin förhoppningsvis kommer
    ha en egen grupp.

6. hur sminkar du dig? med vilka produkter och från vilket märke?
   
Min sminkväska är en blandning av en hel del olika märken, men jag kan skriva ett inlägg om det någon gång.

7. vilken är din favoritklädaffär? du har jättefin stil tycker jag.
   
Åh, tack så mycket! Kolla fråga 4. Här i Nyköping får jag nog säga MQ eller budgetfavoriten HM, som har roliga
    kläder till bra priser.

8. vad går du på för skola?
   
Kunskapsskolan i Nyköping.

9. Vad är din favvomat?
    Jag vet inte riktigt faktiskt. Jag gillar pastarätter kan vi säga.

10. har du haft ett seriöst förhållande någon gång ifall inte, letar du efter ett just nu?
     Jag har haft det en gång, om man kan kalla det seriöst. Jag letar inte precis, utan tar det som det kommer.

11. gillar du flodhästar?
     
Du är rolig du Ronja! Flodhästar är ju söta, men dom ska vara aggressiva har jag hört? 

12. Vilket är ditt favoritplagg i din garderob just nu? Vad vill du bli när du blir stor? 
     
Svår fråga. Det varierar från dag till dag, jag klär alltid på mig efter humör. Men just nu är jag extra nöjd med 
     senaste inköpen från Stockholm, då jag bl.a. köpte en ljus, tunn kofta.
     Vad jag vill bli när jag blir stor vet jag inte än. Det har varierat genom åren. Det började med delfinskötare  
     när jag var mini, sen blev det designer, sen advokat och nu har jag ingen aning.

13. Har du några sminktips?
    
Sminktipsen kan komma i samband med inlägget jag nämnde i fråga 6. 

14. Jag har hört jättemycket om Kunskapsskolan där du går, är den bra? Hur är lärarna?
     
Jag tycker att kunskapsskolan är en bra skola, men det gäller att ta mycket ansvar själv. Dom flesta av 
     lärarna är bra enligt mig. 

15. du har en väldigt unik stil, kan du inte visa lite från din garderob?
     Tack till att börja med! Jag har tänkt lägga upp lite fler inlägg i kategorin utstyrslar nu till våren, så då lär du 
     få se en del ur min garderob.

16. vad har du i din väska?
     En himla röra just nu, skulle jag säga. Det kan det kanske också komma ett inlägg om någon gång framöver.

    Puss på er, era anonyma människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0