valborg osv

Bloggen har inte ägnats så mycket tid i helgen, men jag har inte haft tid måste jag säga. I fredags åkte jag och Josefin till hamnen trots att det regnade. Vi träffade lite trevligt folk och satte oss (under tak lyckligtvis) och grillade. Där satt vi ett tag och pratade och hade det mysigt, sen vandrade några av oss iväg till vallarna där vi värmde oss vid brasan. Sen följde jag med J hem och vi sov där. Imorse vaknade vi sent och startade dagen med pizza, haha. Sen tog vi det rätt lugt faktiskt - kollade lite på film, tränade på danserna tills imorrn och låg på spikmatta. Jag trodde det skulle göra ont, men det var ganska skönt faktiskt. Framåt klockan 6 tog vi moppen in till stan och gick på bio med Jonna. Änglavakt såg vi och den var jättebra. Sen skjutsade J hem mig och nu sitter jag här i min ensamhet, då mamma och Magnus håller till i stugan. Men det är skönt, jag behöver ta det lugt om jag ska orka upp imorrn klockan 7. Ja, ni hörde rätt! Vi har samling imorrn klockan åtta för genrep, har nämligen uppvisning.

[Bilder kommer när J har skickat.]

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0