1 advent

Mysigaste helgen på länge har precis paserat ska jag säga er! Både fredagen och lördagsförmiddagen spenderade jag med att plugga, men det gjorde inte så mycket för på lördagseftermiddagen tog jag och Ronja bussen till Vagnhärad för att baka pepparkakor och ha det mysigt hemma hos Elin. Många fina pepparkakor blev det, dessutom några pulkaåk och en hel del prat - perfekt! Julkänslan var på topp och vi vaknade upp till första advent och åt en god adventsfrukost, sedan pulsade jag och Ronja bort till bussen och åkte tillbaka hem. När jag kom hem var mamma i full gång med att baka pepparkakor hon med och hela lägenheten både såg ut och doftade som jul. Mys.

adventsljusstake
Mer bilder får ni imorgon om jag hinner, gos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0