fars dag

Vad säger man egentligen? glad fars dag! eller grattis på fars dag! ?
Aja, jag firade iallafall min kära far med att gå på bio och gå ut och äta. Vi såg Hämnden. Den kändes först som en väldigt vuxen och djup film, men den var riktigt bra faktiskt. Det mesta med Persbrandt brukar ju vara bra.

Och angående kommentaren i inlägget under:
Jag försöker göra uppdateringen lite bättre här, men samtidigt vill jag inte trötta ut er med massa tråkiga "idag-har-jag-inlägg". För just nu, som jag nämnde för några dagar sen, så har jag massor att göra och är inne i något slags tråkigt vinter-humör. Jag önskar att jag hade tid och ork till att fota mer, för jag tycker ju det är skitkul. Fast om man är på dåligt humör är det svårt att komma på bra idéer, men det kommer snart. Jag lovar.

Puss!


Kommentarer
Postat av: världensbästakusin

jag har en bra foto-idé!

kanske till helgen.. eller jag vet inte, de är ju så sjukt kallt ute nu :/ men jag är sugen på att BLI fotad ;) och du vill fota! ;D

älskar dej vännen. du får sluta plugga så mkt!

2010-11-15 @ 12:54:25
Postat av: RONJA

men räättt bra lösning ändååe ju

fucking weirddooo

men älskar dig alltså

pussie

hihihi

Snusk.

2010-11-17 @ 17:59:42
URL: http://cuttthecrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0