en annan text om allt. om inget.

I helgen har det varit full rulle kan jag meddela. Det hela började med kick off(ganska många vuxenpoäng där va?) på lördags morgonen vid tio. Vi startade med ett jive-inspirerat aerobicspass sådär på morgonkvisten. Jag har aldrig dansat jive förut, men jäklar vad kul det var. Fast det kändes att jag har legat lågt med träningen under sommaren. Sedan käkade vi lunch, dansade lite mer, skrev på avtal och planerade en massa. Vad det är jag ska göra? Jo, jag ska vara ledare i jazzgymnastik för 3-4 åringar och 5-6 åringar tillsammans med min kusin. Vid fyra tiden var vi klara och då var jag helt slut, huvudverk och hela köret. Kan tänka mig att ett virus spökar i kroppen.

Med tanke på hur jag mådde så blev kvällens planer ändrade och jag åkte iväg och övernattade hos Josefin. Dagen idag såg ut som så att jag och J drog med oss mamma och Per på stan för att fika och inhandla lite grejor. Sen var det bara att åka hem, vända, åka och handla och sen börja tvätta och packa. För imorgon bär det nämnligen av till Gamleby en sista gång. Känns både skönt och tråkigt på samma gång. Jag ljuger inte när jag säger att jag kommer att sakna det lite grann.

Uppen under veckan kan väl bli sådär, men händer det något kult så ska jag trotsa den dåliga täckningen i hålan och skriva ett par inlägg. Så håll koll, annars hörs vi när jag kommer hem.


Skulle posa lite med nya hårfärgen tänkte jag, det slutade så där.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jonnie

haha söt bild :)

2010-09-07 @ 14:45:07
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0