Grattis Älskade du!

Jaha, då är du 16 då. Fasen vad tiden går fort och under den tiden har jag lyckats samla på mig en del bilder på dig. Massa bilder som har blivit undanhållna för världen(ja, i alla fall för mina tappra bloggläsare) för länge nu. För visst är dom vackra? Då var detta dessutom bara en bråkdel av bilderna från ena datorn, sen finns det ju en dator till med bilder...

josefin 16 år
Jag hoppas att du har haft en bra födelsedag kusinen min. Ja det borde du ju haft i alla fall, med tanke på att jag inte sjöng en utan tre födelsedagssånger för dig. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: kusin

du är så underbar så det är obeskrivligt! älskar dej <33

2010-09-23 @ 22:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0