sista gången gillt

Jaha, då har vi varit där nere i den lilla hålan som dom kallar Gamleby för sista gången. Skönt, men samtidigt tråkigt. Jag kommer sakna skiten. Det är så mysigt när vi är där, alla(till och med lärarna) blir sådär härligt avslappnade på något sätt. Alla pratar med alla och går runt i slappa kläder. På kvällarna äter vi kvällsmacka och kastar gurkor på varandra. På nätterna pratar vi oss till sömns och på dagarna har vi bara sköna ämnen.

Det där jag sa om att skriva ett par inlägg, så blev det ju inte. Men det var inte för att det inte hände något kul, utan mer för att det inte blev någon tid över till det. Jag kan inte säga att denna var den bästa gången i den gamla byn, men det var helt klart bra. Vi hade vattenkrig och annat skoj för oss. Jag stoppade ner systemkameran i väskan innan vi åkte, för jag tänkte att det är ju faktiskt sista gången, så nu ska jag släpa på den så att jag får lite bra bilder. 63 ynka bilder låg och skramlade på botten av minneskortet när jag kom hem igen. Och då hade inte ens jag tagit alla. Fast när jag tänker efter så kanske det var bra. Det är en speciell känsla där nere och den gör sig inget bra på bild.

kunskapsgården i gamleby
Denna bild knäppte jag sista dagen när vi precis hade städat rummen och jag kom på att; oj, jag har ju inte tagit några bilder.

Kommentarer
Postat av: Ruvejda

Själv kom jag precis hem från Gamleby och när jag ser på bilden (som jag hittade på google) längtar jag redan tillbaks! Det är så härligt där!

2011-01-14 @ 16:09:35
URL: http://ruvejjjda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0