2011

Det här kommer bli ett bra år. Jag vet det. Eller nej, det gör jag ju inte. Men jag tror det. Det började så bra redan på nyårsnatten och dom två första dagarna har tillbringats med två fina människor. Det är så det ska vara. Jag kan inte skriva ett speciellt organiserat inlägg just nu och jag kan heller inte avgöra om känslan i kroppen beror på för lite sömn eller på något annat. Det är en fin känsla iallafall. En sådan där det spelar ingen roll för jag mår bra-känsla. Jag hoppas att ni där på andra sidan skärmarna har fått en bra start på det nya året ni med. Om inte, så får ni se till att skaffa er en bra fortsättning. För det är ni värda.

monkiclothes
Det är pissig webcam-kvalitet på bilden, men det viktigaste är att ni noterar den gosiga spontanköps-tröjan. För den är så gosig. Ha det gosigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0