Nu kör vi

Kör en liten mobilbloggning såhär i väntan på planet, ska nämnligen spendera 10 dagar i Spanien. Bakom oss i boarding-kön måste Ove Sundbergs okända brorsa ha hamnat. Har redan försökt flirta med två familjer för att få en plats i bil till kusten. Stackars, stackars familjen bredvid... Han skryter om sin dotter, imponeras av deras boarding-card i färgutskrift och försöker desperat starta en konversation om i stort sett vad som helst. Jag bara väntar på ett "Tjenare mannen!" Framför står två små ungar som jag börjar undra om det verkligen är barn.. Snart klättrar dom i taket. En grej till hörrni! Om jag får för mig att blogga lite från Spanien så blir det inte här, utan på http://annaringo.tumblr.com. Så det är där ni får hålla utkik! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0