lussebullesnöochtredjeadvent

Godmorgon på er! Fast det var ett tag sen jag steg upp i och för sig, för ovanligheternas skull. Lucia idag och jag har redan hunnit avnjuta en hembakt lussebulle till frukost. Något mer jag njuter av är att det ligger en gnutta snö på taken utanför fönstret. Dagens planer är att springa upp till farmor med en påse lussebullar och sedan göra klart ett franska arbete tills imorrn. Trots pluggandet, så känns det som en ganska så skön dag i allmänhet. 

Trevlig tredje advent!


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Vilken fin header !!:)



För övrigt lottar jag ut ett Cliniqueset,.. kanske en bra julklapp eller så :):)

2009-12-13 @ 12:10:39
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: anna

detsamma!

tack för tipset, jag kikar in direkt

2009-12-13 @ 13:17:43
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



Älskar också RIkauteliggare :).. Jadu, genom ett av dina inlägg på förstasidan:)

2009-12-13 @ 14:55:19
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0