sammanfattnig av året som gått

Jaha, imorgon är det nyårsafton då och yttligare ett år har rullat förbi. Nu tänkte jag sammanfatta detta år för att sedan kunna lägga det bakom mig. För det här året är just ett sådant år som jag gärna lägger bakom mig. Jag kan utan att överdriva säga att detta har varit det värsta året av mitt liv hittills. Det är inget jag säger för att tycka synd om mig själv eller liknande, utan mer för att det helt enkelt är så. Det har hänt så mycket i år och tyvär har dom lite mindre bra sakerna övervägt. Men det har också skett en massa bra saker. Så kommer det antagligen vara genom hela livet, vissa år är bättre än andra.


Haha, sorgligt men sant. Såhär såg jag ut i början av detta år. Hårförlängning, foundation-läppar, massa mascara
och så vidare... Bilden är från första gamleby resan detta år.


Ett besök till London's härliga gator har jag hunnit med också. Vi shoppade tills väskorna var fyllda till max och gick på "madame tussauds" m.m


Jag förlorade min gudmor i år och jag saknar henne något grymt mycket. Jag tror inte att jag har vart mer ledsen någon gång. Halsbandet på bilden fick jag av henne när jag var liten.
(Bröstet är ett utav dom konstiga ställen på kroppen jag får fräknar, hum...) 


En av våra alla grillkvällar. Vissa värre än andra...


Årets första dopp togs med Elin som jag för övrigt har lärt känna mycket bättre under året som gått. Massa minnen från året har vi och förmodligen skapar vi fler 2010, älskar dig vännen. 


Jag, pappa och Ann for iväg till kreta och spenderade en härlig vecka i värmen. Det var också runt den här tiden jag köpte min kära systemkamera, kanske årets bästa köp?


Jag och Josefin åkte ut och agerade barnvakter på en ö i skärgården. Ungarna måste vara bland dom sötaste på vår jord. Dom dagarna var också några av sommarens mysigaste.


En utav alla dagar detta år som jag har spenderat med mina underbara vänner. Här Adam, Elin och John. 
Tack allihop för att ni gjort mitt år så pass bra som det blev, ni vet vilka ni är.


Jag tog också beslutet att klippa av några cm av håret och blev väl helt okej nöjd med resultatet.

Det här var bara lite av allt det som 2009 har erbjudit, men kanske också lite utav det bästa.

Kyss!

Kommentarer
Postat av: linnea

vad är allt sorgliga som hänt hjärtat? <3 finns hät <3

2009-12-30 @ 19:29:20
Postat av: anna

det mesta vet du nog redan vännen.

det har hänt så mkt det här året. jag vet det,

samma gäller för dig vet du. puss!

2009-12-30 @ 20:39:35
Postat av: elin

älskar dig med, och du har gjort mitt 2009 jävligt bra



jag vet att de har vart ett jobbigt år för dig, men 2010 blir mycket bättre, vi gör de bättre!

2009-12-30 @ 21:28:31
Postat av: ronjiponji

2010 blir toppitopp bruden!

älskar dig

2009-12-31 @ 01:08:45
Postat av: anna

ni är lovely! jag älskar er till max

första året av 10-talet kan väl inte bli annat än

bra när vi är i farten, det blir bäst med er!!

2009-12-31 @ 11:27:29
Postat av: malin ! :)

anna! :D åh, jag glömmer aldrig kläppen ! synd att ni inte följer med i år mää :( <3

2009-12-31 @ 12:41:38
URL: http://malinwahlne.blogg.se/
Postat av: anna

inte jag heller! det var super.

ja, det tycker jag också.. kram!!

2010-01-01 @ 19:54:33
Postat av: Gabriella

RE: Tack så mycket, det är sånna där kommentarer som gör min dag! Jo, jag känner igen din blogg från tidigare besök.

Håret blev ju superfint! Om ändå jag skulle våga något sånt, fast kort passar verkligen inte på mig. ;)

Kram Gabriella


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0