tomtenatta/namnsdag

Skriver lite. Raderar. Skriver lite igen...
Ibland så fastnar orden någonstans och jag har inte den blekaste om vad jag ska skriva. Detta inlägg får därför bli ett i samlingen med "idag-har-jag-inlägg". I det stora hela har den här dagen varit bra. Skolan har flytit på som den ska, ja till och med mvg i franskan som jag ens trodde det skulle bli ett g i. Sen tog jag och Linnea en sväng ner till den lilla staden och mötte upp några filurer. Ja, det var nämnligen tomtenatta(julöppet) här i stan. Något som folk verkar tycka ha blivit lite mindre intressant med åren. Sen har jag och alla andra Anna i vårt avlånga land faktiskt namnsdag idag, ej att förglömma.

Kramar!


Kommentarer
Postat av: ¨renjeh

2009-12-09 @ 21:54:01
Postat av: renjeh

ååh vad bra! jag fick VG bara för det där dumma provet skull :(

aja pussen! <3

2009-12-09 @ 21:55:23
Postat av: Emmas konst & design

Det var nog första avsnittet i söndags och det gick kl 19.00, så jag antar och hoppas att det går på söndagar 19.00 och att du bara missat ett avsnitt. :) Du kan ju alltid kolla på tv3play om det visas där. Har aldrig varit på sidan, men enligt tv-reklamen ska man ju kunna se program där om man skulle ha missat nåt. :)

2009-12-09 @ 21:59:37
URL: http://emmaogren.blogg.se/
Postat av: anna

R - ombytta roller, haha. Men det var ju bra ändå

Ronja!

E - Sicken tur! Tack för tipset

2009-12-09 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0