måndag? hum, ja det kan man lugnt säga!

Första dagen i skolan efter lovet började väl precis som den borde antar jag. På morgonsamlingen beskriver våran handledare kommande vecka med orden fullt ös, medvetslös! och några minuter senare häftar jag mig själv i tummen med en häftapparat. Det var faktiskt inte så farligt som det låter, även om tummen antog en lite blåare nyans. Sen var det dags för gympa och med en cykel skulle jag och Elin försöka ta oss till rosvalla (stället där vi har gympa) i full motvind. Vi kom fram och kände oss helt genomblåsta. Om inte annat så skulle våra frisyrer kunna beskrivas ungefär så. 

Nu har jag ont i kroppen och i knoppen. Jag börjar även känna av tendenser till feber. Så nu ska jag hoppa in i duschen i hopp om att piggna till en aning. Trots allt har det varit en ganska bra dag. 

take care! 


Kommentarer
Postat av: r o n j a

yea babbbyyy , snyggt!

2009-11-02 @ 21:59:41
URL: http://ronjadeboer.blogg.se/
Postat av: anna

tack bruden!

2009-11-03 @ 21:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0