morgonbloggning

Nu står det en färdigpackad väska och bara väntar på att få dra med mig ner i landet. När jag slutar skolan åker pappa och jag iväg, stannar i Norrköping och hämtar upp Ann och sedan kör vi vidare mot Göteborg. Där ska vi hälsa på Ann's bror och bara ha det lugnt och skönt antar jag. Vi ska också ta en sväng in till Liseberg och gå på julmarknad. Enda minuset med den här lilla trippen är att jag kommer vara tvungen att plugga i bilen och med tanke på att jag lätt blir åksjuk, så känns inte det som någon höjdare. Men äh! livet flyter på ändå. Nu måste jag kila, dét lär ju inte bli så bra uppdatering i helgen, eftersom att vi kommer hem söndag kväll, men kika in för säkerhets skull ändå vettja!

Be well-off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0