fångarna i time out

Nu har jag fått upp tv:n på väggen igen, så nu vet vi vad jag kommer göra mellan åtta och tio på måndags-kvällarna. Japp, då blir det att glo på fångarna på fortet och time out. Så det gör jag nu.

Nu blev det paus, så då kan jag ju berätta vad jag har gjort idag. Bara ifall att någon skulle vilja veta. Först var jag i skolan, där skrev jag mest ut massa arbete så att jag kan köra igång på riktigt imorrn. Sen var det orientering på gympan. Efter det åkte jag hem till J för att få veta hur det hade varit första dagen på gymnasiet som hon inte hade varit allt för pigg på att börja. Hon hann knappt berätta klart innan telefonen ringde och dom sa att hon hade kommit in på det gymnasiet hon helst ville gå på. Så det var bara att börja packa väskan, för imorgon åker dom iväg till västkusten. Glad för din skull hjärtis.

Küss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0