som taget ur en film

Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Fast "inte mycket" i jämförelse med inget är massor. Så vad har jag gjort då? Jo, jag har har legat på sofflocket och lyssnat på regnet, men jag har även varit ute i regnet. Sprungit till och med. Det var ingen lång springrunda, men det var riktigt skönt faktiskt. Tror att jag behövde lite piskande regn rakt upp i ansiktet för att vakna upp ur mitt sega "gå-hemma-humör". Jag har även, sakta men säkert, försökt väcka tankeverksamheten till liv med lite matte uppgifter. I samma hurtiga veva lyckades jag plocka undan lite grejer på mitt överfulla skrivbord också, men nu tänker jag bara ta det lugnt. Det vill säga - sätta på en film och dricka kall smoothie.

frysta hallon
Ta't lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0