nostalgi

Igår satt jag och Josefin och kollade runt lite på fejjan när vi hamnade på en gruppsida som heter "Om du minns detta växte du upp i slutet av 90-talet...".
Vi satt och läste igenom en hel radda med barndomsminnen svart på vitt och spenderade sedan kommande timme med att sitta och leta efter diverse klipp och låtar på youtube.com. Vi hittade också en spotify-lista med gamla godingar från den tiden och oj så mycket minnen som dyker upp i knoppen.







Jag får upp något program i huvudet som jag inte kan komma på vad det heter. Det handlade om två gubbar som såg nästan likadana ut och som skulle laga grejer och fixa hela tiden. Sen höll dom på och klantade sig också. Själva programet var typ i "lera" ni vet... Någon som är med på vilket program jag menar?

Kram!

Kommentarer
Postat av: ronja

buurman en buurman !



fast så hette det på holländska ... :(

2010-02-24 @ 00:04:57
Postat av: anna

åh, nu hittade jag dom! tackar!!

2010-02-24 @ 00:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0