Jag har börjat inse nu att vi har sommarlov

För andra dagen i rad sov jag ända till klockan ett. Ikväll tänker jag ställa klockan, det funkar ju liksom inte att sova bort hela dagarna. Eller jo, det gör det ju förresten, vi har ju sommarlov. Grejen är bara det att jag blir så seg om jag sover så länge. Som idag till exempel har jag inte gjort mycket alls. Jag drog igång ett projekt att fylla mina tomma ramar med lite bilder på fina vänner, men jag lyckades bara få upp två. Sen började skrivaren trassla, så jag la ner det projektet och parkerade istället rumpan i soffan.

För en stund sen ringde Elisabet och undrade om hon och Therese kunde komma och hämta hennes kamera. Självklart kunde dom det, så jag blev ståendes en stund och pratade med dom. Blev lite uppdaterad om vad som hänt under tiden jag varit borta. Nu sitter jag här och stoppar i mig egenodlade jordgubbar. Gott det här!

jordgubbar och mjölk

Possposs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0