ksab-galan

Idag har vi haft en heldag på rosvalla med olika idrottstävlingar. Eftersom jag inte är så mycket för höjdhopp och sånt, så hade jag och Elisabet valt kubb, prickkastning och säckhoppning. Kubben vann mitt lag och i säckhoppningen kom jag i alla fall till final, haha. Sen var det stafett mellan dom olika årsklasserna och då skulle man vara fyra tjejer och fyra killar i varje lag. Vi hade inget lag anmält eftersom att vi saknade en tjej. Då ställde jag lite motvilligt upp för klassen och sprang. När vi tränade innan så tränade vi med en baguette och när vi väl skulle ställa upp oss sedan så hade klassens tjejer och klasssens killar ställt sig på olika banor (man skulle stå mittemot varandra med 60 meter emellan). Haha, det är så typiskt klass 8 gul, eller göul som våran lärare säger med sin östgötska. Men det är det som är så härligt med våran klass, alla är lika härligt borta.

ananasbit
En göul ananasbit, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0