powernap

Kvällen/natten hos Elin igår blev supermysig. Vi grillade, var ute, kollade på film och snackade en hel del. Hela gänget (- jag själv och Ronja som skulle upp tidigt.) bestämmde sig för att dygna. Så även om jag försökte sova så tror jag bara att jag lyckades i ett par timmar. Eftersom att Ronja skulle bli hämtad tidigt så åkte jag med henne hem. Vi susade tillbaka i en cab med hög musik till lilla Nypan vid nio-tiden och när jag kom hem tog jag en dusch och åkte sedan och käkade lunch med pappa och farmor. Sen, när jag kom hem för andra gången, gjorde jag ett tappert försök att ta igen lite sömn. Så det blev en powernap på en och en halv timme, Men jag känner mig fortfarande lite mosig, för att inte säga helt slut.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0