Dentifrice

Jag upptäckte precis hur jag bloggar från min iPhone! Det tog ett tag kan jag säga... Idag blev vi klara med låten som jag har nämnt tidigare här i bloggen. Jag kan väl inte säga att det är det bästa jag har hört, men den är helt klart okej och dessutom fick den ett lite oväntat, roligt slut. Kanske skulle kunna bli så att den kommer upp här på bloggen sen när vi har haft redovisningen. Detta var vad jag ängnade mig åt dom första två timmarna efter att egentligen ha slutat för dagen, sen spenderade jag ytterligare en timme på att jobba med ett bildprojekt som ska vara klart imorrn. Så tre timmar extra innan jag lämnade skolan, inte illa! Sen har jag även pluggat franska till morgondagens prov här på hemmaplan, så nu är jag värd att sova. Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

zummazummazummarain, så värt !

2010-05-18 @ 22:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0