Liselotte Watkins + bloglovin'

För ett tag sedan fick jag en fråga om jag inte kunde skaffa en bloglovin'-ikon till bloggen, så nu har jag gjort det. Jag glömde helt bort det först, men nu är den på plats under LÄNKAR. När jag skulle hämta ikonen så såg jag att det var Liselotte Watkins som hade gjort den, det var lite kul för jag är nämnligen släkt med henne. Fråga inte hur, för det vet jag inte. Det är på något långväga vis. När jag ändå är igång så måste jag få skriva att jag tycker att hon är en helt grym illustratör. Här kan ni se arbeten av henne, bland annat för miu miu, ELLE och HM.


Bild från lundlund.com

Kommentarer
Postat av: ronjaa

coolt ! snyggt !

2010-05-13 @ 21:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0